Mindtuning

Burnout tips

Burnout herstel

Het is voor u, als getroffene, belangrijk HOE u over een burnout denkt. Wanneer u over burnout spreekt als iets dat u ‘bent' of ‘hebt', impliceert u dat het onveranderlijk is. Dat is niet zo. En dat kent zijn goede kant: het kan op momenten ook veel beter met u gaan. Dat biedt hoop. En ruimte om de aard van het proces onder de loep te nemen. Inzicht is immers de eerste stap naar herstel.
Doe er wat aan. Bij Burnout behandeling vindt u alle oplossingen.

Burnout en piekerverlof..

U bent opgebrand, moe, en u ziet overal tegenop. Logisch dat men u adviseert om een tijd rust te nemen. Logisch, maar funest omdat u betaald piekerverlof krijgt. Het blijkt dat de klachten gewoonlijk verergeren wanneer u lange tijd thuis blijft zitten. Blijf in beweging en actief. Kan het toch even niet op het werk? Doe dan vrijwilligerswerk. Belangrijk dat u in actie blijft.
Doe er wat aan. Bij Burnout behandeling vindt u alle oplossingen.

Opgebrand

Het is zeldzaam dat iemand helemaal op eigen kracht een burnout te boven komt. En dan pas na lange tijd. Wanneer u burnout symptomen van burnout bemerkt, of u voelt zich al ‘opgebrand', onderneem dan zo spoedig mogelijk actie en zoek hulp. Kies het liefst voor een adequate korte therapie van burnout. U weet dan snel waar u aan toe bent.

Therapie en hulpverlening. Doe er wat aan.

Direct aan de slag
met het oplossen van je probleem?

Dat kan nu ook online!
Klik HIER voor meer info.

Meester over je gedachten

Boek: Meester over je gedachten
De manier waarop jij denkt, bepaalt hoe je functioneert in je werk en privéleven. Soms slaat denken om in piekeren en wordt je blik op de wereld ernstig vertroebeld: depressieve gedachten kunnen leiden tot slapeloosheid, angst en zelfs burn-out.



Blijf in contact

Twitter icon
Facebook icon
LinkedIn icon
Vimeo icon
YouTube icon